Suomen suosituin yhdistystyökalu

Yhdistyksen viestintä

Yhdistysavaimella yhdistys, seura tai muu järjestö viestii ja näkyy uskottavasti verkossa. Kotisivuilla olevan tiedon pitäminen ajantasalla on tärkeää, jotta yhdistys näyttäytyy aktiviisena ja houkuttelevana. Toimivat kotisivut tekevät myös jäseneksi liittymisen helpoksi. Nykyisille jäsenille viestiminen onnistuu Yhdistysavain-jäsenrekisteristä sähköpostilla, kirjeitse ja tekstiviesteillä.

Tavoita jäsenet eri kanavissa

Sähköpostitiedotteet

Yhdistysavaimella voit lähettää helposti ja nopeasti sähköpostia jäsenille. Sähköpostitiedotteet ovat aina ilmaisia. Kun lähetät jäsenille sähköpostia jäsenrekisteristä, näet myös kunkin jäsenen sähköpostiosoitteen tilan ja pääset hyvin kiinni esimerkiksi virheellisiin osoitteisiin.

Tekstiviestit

Tekstiviestit ovat erittäin tehokas tapa tavoittaa jäsenet nopeasti. Tekstiviesti luetaan usein herkemmin kuin sähköpostiviesti, joten kun haluat tiedottaa kiireellisestä tai muuten tärkeästa asiasta, kannattaa tekstiviestejä ehdottomasti hyödyntää.

Kirjeet

Kirjetiedotteen lähettäminen on yksinkertaista; valitse vain vastaanottajat, kirjoita viestin sisältö ja maksa lähetys, niin Posti hoitaa tulostuksen ja toimituksen. Kirjeellä tavoitat nekin jäsenet, joilta sähköpostiosoitetta ei löydy. Voit valita vastaanottajaksi helposti esimerkiksi vain ne jäsenet, joilta ei löydy sähköpostiosoitetta.

Ryhmäpostiosoitteet

Kaikille jäsenrekisterissä oleville jäsenryhmille muodostetaan automaattisesti oma ryhmäpostiosoite. Ryhmäpostiosoitteeseen viesti lähetetään omasta sähköpostiohjelmasta ja se toimitetaan kaikille ryhmän jäsenille. Esimerkiksi hallituksen sisäiseen viestintään hallituksen ryhmäpostiosoite on erittäin kätevä. Yksittäisen ryhmäpostiosoitteen maksimi vastaanottajamäärä riippuu käytettävästä Yhdistysavain-versiosta:

• Free: Ryhmäpostia 50 jäsenelle
  • Start: Ryhmäpostia 100 jäsenelle
  • Plus: Ryhmäpostia 300 jäsenelle
  • Premium: Ryhmäpostia 1000 jäsenelle

Jäsenrekisterin tiedotteissa tai laskuissa ei ole vastaanottajamäärän rajoituksia. Lue ohjeistosta, miten ryhmäpostia käytetään.