Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Kuitit ja kulukorvaukset

Yhdistysavaimen kautta hoidatte myös yhdistyksen tai seuran kulukorvaukset. Tähän tarvitaan vain ilmainen Yhdistysavain-mobiilisovellus puhelimeen kuittien kuvaamista ja hakemusten lähettämistä varten. Jäsenten lähettämät hakemukset hyväksytään pääkäyttäjien toimesta jäsenrekisterin puolella. Yksittäisistä hakemuksista ei veloiteta mitään, vaan hakemuksia voi hyväksyä tuoteversion mukaisen määrän vuodessa.

Unohda ryppyiset kuittiniput ja epäjärjestys

Kuitit

Nappaa Yhdistysavain-mobiilisovelluksella kuva kuitista, täytä lisätiedot ja lähetä kuitti yhdistykselle. Tilinumero tarvitsee täyttää vain kerran, jonka jälkeen sovellus muistaa sen.

Päivärahahakemukset

Täytä samalla sovelluksella matkan alku- ja loppupäivä sekä kellonajat, sovellus laskee automaattisesti kokonaisajan. Pääkäyttäjä voi muokata näkymän ohjetekstejä jäsenrekisterin asetuksissa.

Kilometrikorvaukset

Täytä Yhdistysavain-mobiilisovelluksessa vain toteutunut kilometrimäärä ja korvauksen á-hinta, sovellus laskee kokonaissumman valmiiksi.