Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Yhdistyksen jäsenrekisteri

Yhdistysavaimella yhdistyksen tai urheiluseuran jäsenrekisterin ylläpito on tehty mahdollisimman helpoksi. Tuo jäsenet Excelistä ja lähetä jäsenille jäsentietojen tarkistuspyyntö. Kun tiedot ovat ajantasalla, on tiedotteiden ja laskujen lähettäminen tehokkaampaa!

Yhdistysavaimella pidät jäsentiedot turvassa ja ajantasaisina

Jäsentiedot voit siirtää Yhdistysavain-jäsenrekisteriin kerralla helposti Excel-taulukosta. Tietojen turvallinen tallentaminen, säilytys ja käyttö Yhdistysavain-jäsenrekisterissä onnistuu mainiosti myös Yhdistysavaimen ilmaisversiossa. Tiedot eivät häviä tietokoneen rikkoutuessakaan, tietoturvasta huolehditaan puolestasi eikä sinun tai yhdistyksesi jäsenten tietoja ei koskaan luovuteta eteenpäin.

Yhdistysavain-jäsenrekisterissä jäsentietonne ovat aina paikasta riippumatta saatavillanne vain siihen oikeutetuille henkilöille. Jäsenrekisterin selkeä muokkaushistoria auttaa pysymään kärryillä siellä tehdyistä muutoksista. Tiedot varmuuskopioidaan päivittäin. Yhdistysavaimessa on huomioitu tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset, mutta asetuksen mukaisesti toimiminen edellyttää toimenpiteitä myTurvös yhdistykseltä.

Turvallista jäsentietojen ylläpitoa tunnetussa palvelussa

Jäseniä ei tavoiteta, jos yhteystiedot vanhentuvat. Yhdistysavain helpottaa jäsentietojen pitämistä ajan tasalla: jäsenrekisteristä voit lähettää jäsenille jäsentietojen tarkistuspyyntöjä sähköpostilla veloituksetta niin usein kun haluat. Näet rekisteristä, kuka on päivittänyt tietojaan tai kuitannut ne ajantasaisiksi. Jäsenet vovat myös koska tahansa kirjautua päivittämään omia tietojaan.

Jäsentietojen kätevää ylläpitoa edesauttavat myös jäsenrekisterin erinomaiset suodatus- ja hakutoiminnot. Voit suodattaa rekisteristä esiin jäseniä minkä tahansa sinne lisätyn tiedon perusteella: esimerkiksi nimen, postinumeron, tietyn laskun tilan, sähköpostiosoitteen tilan tai jäsenryhmän perusteella. Sama suodatustoiminto on käytettävissä, kun lähetät tiedotteita tai laskuja ja valitset niille vastaanottajia. Suodatustoiminnon lisäksi jäsenrekisteristä löytyy pikahaku-toiminto, josta voit hakea mm. jäseniä, lähetettyjä tiedotteita tai maksuja viitenumeron avulla. Jäsentiedot saat aina vietyä myös Excel-tiedostoon vain yhdellä klikkauksella.

Jäsentietokentät ja -ryhmät

Jäsenrekisteriin voit luoda kaikki tarvitsemasi eri tyyppiset jäsentietokentät ja jäsenryhmät. Jokaiselle jäsenryhmälle muodostuu automaattisesti oma ryhmäpostiosoite (lue täältä lisää Yhdistysavaimen viestintäominaisuuksista).Jäsenryhmien avulla eri tyyppiset jäsenyydet on helppo erotella ja esim. laskuja lähettäessä vastaanottajiksi voi valita vain tietyn ryhmän tai vaikka kaikki yhdistyksen jäsenet tiettyä ryhmää lukuunottamatta.

Mahdollisuus kerätä jäsenhakemukset suoraan jäsenrekisteriin

Yhdistysavain-kotisivuille voit lisätä liittymislomakkeen, josta jäsenhakemus siirtyy jäsenrekisteriin hyväksyttäväksi. Kun hakemus hyväksytään, tiedot löytyvät heti jäsenrekisteristä ja voit lähettää jäsenelle esimerkiksi jäsenmaksulaskun tai tervetuloa-viestin. Liittymislomakkeella näkyvät kaikki ne jäsenrekisterin kentät, joita jäseneHelllä on oikeus itse muokata.

Helppoa jäsenviestintää: tiedotteet ja laskut

Jäsenmaksulaskut voit lähettää sähköpostilla, kirjeitse tai tulostaa PDF-laskut itse ja toimittaa ne haluamallasi tavalla. Kirjelaskun yhteyteen voit lisätä myös tiedotteen. Automatisoimalla maksuseurannan säästät rahastonhoitajanne aikaa.

Tiedotteet saat matkaan sähköpostilla, kirjeitse tai tekstiviestillä. Näet rekisteristä onko viesti mennyt perille ja huomaat, jos jäsenillä on virheellisiä sähköpostiosoitteita.

Jos lähetät tekstiviestejä, kirjeitä tai laskuja suoraan rekisteristä, veloitetaan niistä vain kappalehinta. Lähetyksen voi maksaa verkkopankista tai Yhdistysavaimeen ostetulla saldolla.

Kokeile Yhdistysavainta >