Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Jäsenmaksujen laskutus

Yhdistysavaimella lähetät laskut paperilla tai sähköpostilla muutamalla klikkauksella ja seuraat saapuneita suorituksia suoraan rekisterissä. Unohda kirjeiden postittelu käsin, tiliotteiden tarkastaminen ja keskity oleelliseen.

Kerää yhdistyksen jäsenmaksut vaivattomasti

Yhdistyksen tai seuran jäsenmaksulaskut voit lähettää sähköpostilla, kirjeitse (myös tiedotteella varustettuna) tai voit tulostaa laskut itse ja toimittaa ne haluamallasi tavalla vastaanottajalle. Sähköpostilaskusta voit lähettää jäsenille myös samalla kätevän tekstiviesti-ilmoituksen ja varmistaa, että tieto laskusta saavuttaa jäsenet. Laskun vastaanottajat voit valita jäsenrekisteristä helposti - esimerkiksi kaikki jäsenet tai vain tietyn jäsenryhmän jäsenet. Voit suodattaa oikeat vastaanottajat nimen tai muun heistä tallennetun tiedon perusteella.

Yhdistysavaimesta aiemmin lähetettyä laskua voit käyttää myös uudelleen lisäämällä laskulle vastaanottajia. Näin saat lähetettyä esimerkiksi vuoden alussa lähetetyn laskun myöhemmin helposti myös uusille jäsenille ja kaikkien maksutiedot näkyvät kätevästi saman laskun yksilönäkymässä. Lisäksi tiettyä jäsentä koskevat tapahtumat näkyvät jäsenen Historia-välilehdellä.

Maksumuistutukset

Maksumuistutukset voit lähettää helposti muutamalla klikkauksella niille, joilta suoritusta ei ole vielä saapunut. Muistutuksen lähettäminen sähköpostitse on ilmaista ja kirjeitse lähetetyistä muistutuksista maksat pelkän kirjelähetyksen hinnan. Myös sähköposti-muistutuksen yhteydessä voit hyödyntää tekstiviesti-ilmoituksia, jotta tieto laskusta viimeistään tässä vaiheessa tavoittaa jäsenen.

Maksuseurannan automatisointi

Säästä rahastonhoitajanne aikaa ja automatisoi viitemaksujen seuranta pankkiyhteydellä. Pankkiyhteyden luomiseksi tarvitsee vain tulostaa valtakirja rekisteristä ja toimittaa se pankkiin. Kun yhdistät Yhdistysavaimen hakemaan viitemaksutietoja suoraan pankkitililtänne, näet jäsenrekisteristä kaikki jäsenten viitenumeroilla suorittamat maksut.

Yhdistysavaimen puolesta pankkiyhteyden luominen on ilmaista,mutta pankki veloittaa tästä pienehkön kuukausimaksun.

Jos et halua kytkeä pankkiyhteyttä, voi Yhdistysavaimessa maksut merkitä suoritetuiksi myös käsin.

ALV-erittelyt

Mikäli yhdistyksenne on ALV-velvollinen, voit ottaa laskuille käyttöön myös ALV-erittelyt.

Maksuraportit

Kun pankkitilinne on yhdistetty jäsenrekisteriin, saatte Maksuraportit-näkymässä esiin listan kaikista tilillenne saapuneista maksuista.

Tämä helpottaa esimerkiksi ilman viitettä tai virheellisellä viitteellä suoritettujen maksujen selvittämistä.

Maksuraportissa näkyvät maksupäivä, pankkipäivämäärä, arkistointitunnus, tilinumero, summa, maksaja sekä viitenumero.

Kokeile Yhdistysavainta >