Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Jäsenmaksujen laskutus

Yhdistysavaimella lähetät laskut paperilla tai sähköpostilla muutamalla klikkauksella ja seuraat saapuneita suorituksia suoraan rekisterissä. Unohda kirjeiden postittelu käsin, tiliotteiden tarkastaminen ja keskity oleelliseen!

Kerää jäsenmaksut vaivattomasti

Laskujen lähetys

Yhdistyksen tai seuran jäsenmaksulaskut voit lähettää sähköpostilla, kirjeitse tai voit tulostaa laskut itse ja toimittaa ne haluamallasi tavalla. Kirjelaskun yhteyteen voit lisätä myös tiedotteen. Laskun vastaanottajat voit valita jäsenrekisteristä vapaasti: esimerkiksi kaikki jäsenet, vain tietyn jäsenryhmän jäsenet tai voit suodattaa esiin vain tietyt jäsenet nimen tai muun tiedon perusteella.

Yhdistysavaimesta aiemmin lähetettyä laskua voit käyttää myös uudelleen lisäämällä laskulle vastaanottajia. Näin saat lähetettyä esimerkiksi vuoden alussa lähetetyn laskun myöhemmin helposti myös uusille jäsenille ja kaikkien maksutiedot näkyvät kätevästi saman laskun yksilönäkymässä.

Maksumuistutukset

Maksumuistutukset voit lähettää helposti muutamalla klikkauksella niille, joilta suoritusta ei ole vielä saapunut. Muistutuksen lähettäminen sähköpostitse on ilmaista ja kirjeitse lähetetyistä muistutuksista maksat pelkän kirjelähetyksen hinnan (eli saman verran kuin kirjeenä lähetetystä tiedotteesta).

Maksuseurannan automatisointi

Säästä rahastonhoitajanne aikaa ja automatisoi viitemaksujen seuranta pankkiyhteydellä! Pankkiyhteyden luomiseksi tarvitsee vain tulostaa valtakirja rekisteristä ja toimittaa se pankkiin. Kun yhdistät Yhdistysavaimen hakemaan viitemaksutietoja suoraan pankkitililtänne, voit seurata maksusuorituksia suoraan jäsenrekisteristänne. Yhdistysavaimen osalta pankkiyhteyden luominen on ilmaista, mutta varmista pankiltanne miten he laskuttavat viitetietojen muodostamisesta. Maksut voi merkitä suoritetuksi jäsenrekisterissä tottakai myös käsin.

Maksuraportit

Kun pankkitilinne on yhdistetty jäsenrekisteriin, saatte Maksuraportit-näkymässä esiin listan kaikista tilillenne saapuneista maksuista. Tämä helpottaa esimerkiksi ilman viitettä tai virheellisellä viitteellä suoritettujen maksujen selvittämistä.