Valitse liittosi näköinen Yhdistysavain

Jokainen yhdistys, rekisteröity tai rekisteröimätön ja liitosta riippumatta, voi käyttää Yhdistysavainta. Tällä sivulla on listattu keskusliitot, jotka ovat tehneet kanssamme erillisen yhteistyösopimuksen.

Yhdistysavain edullisesti liittonne kaikille paikallisyhdistyksille

Yhdistysavain on jäsenyhdistysten käytössä jo lähes 50 liitossa. Yhdistysavaimella jäsenyhdistykset saavat käyttöönsä helpot ja monipuoliset työkalut, joilla jäsenten palveleminen, osallistaminen ja koko liiton toiminnan kehittäminen helpottuu. Helppokäyttöisen, toukokuussa 2018 täysin uudistuneen kotisivutyökalun lisäksi Yhdistysavaimesta löytyy jäsenrekisteri, kulukorvaussovellus ja palkanmaksupalvelu - näistä yhdistys voi kuitenkin käyttää vain tarvitsemiaan osia. Aina ystävällinen asiakaspalvelumme on kaikkien jäsenyhdistysten käytettävissä veloituksetta.

Yhteistyössä liiton kanssa voimme tarjota yhdistyksille simppelin paketin, johon sisältyy esimerkiksi:

• Liiton ilmeen mukainen ulkoasu
  • Valmis muokattavissa oleva sisältöpohja