Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Tutustu käyttäjiin

Kokemuksia Yhdistysavaimesta

Yhdistysavaimen käyttäjiin kuuluu yhdistyksiä, urheiluseuroja, kerhoja, yrityksiä ja muita ryhmiä. Yhdistysavain on suunniteltu yhdistyksille ja seuroille, mutta kuka tahansa voi käyttää sitä!

Äänekosken Urheilijat - monilajiseura, joka ylläpitää sivujaan Yhdistysavaimella

Äänekosken Urheilijoilla on useita erillisiä alisivustoja. Kokonaisuuden hallinnointi hoituu näppärästi Yhdistysavaimella.

Suomen Löwchen ry

Suomen Löwchen ry on yhdistys, jolle tärkeää ovat koirat. Siksi he halusivat helppokäyttöisen välineen kotisivujen ja jäsenrekisterin hallintaan.

Lue koko kertomus.

Jyväskylän Puutarhaseuran lähetti osan jäsenkorteistaan digitaalisena

Jyväskylän Puutarhaseura lähetti ensimmäistä kertaa osa jäsenkorteistaan digitaalisena. Lue heidän kokemuksiaan jäsenkortista.

Sekakuoro Kulkuset ry

Sekakuoro Kulkuset ry on suomalaisella mittapuulla suuri kuoroyhdistys. Yhdistyksen monipuolisen toiminnan vuoksi Kulkuset halusivat eri käyttäjäryhmiä palvelevan, helppokäyttöisen kotisivualustan.

Linnan Martat tiedottaa tapahtumistaan tyylikkäästi

Linnan Martat on käyttänyt Yhdistysavainta jo vuodesta 2015, mutta kokonaan uudistettu sivusto Yhdistysavaimen uudemmalla kotisivutyökalulla julkaistiin vuoden 2023 alussa.

Lue koko kertomus.

Lions L-piirin kotisivualustan valinnassa painoivat helppokäyttöisyys ja aiemmat kokemukset

Kun Suomen Lions-liiton verkkosivujen alusta vaihtui, oli myös L-piirissä suunniteltu verkkosivujen uudistusta. Uuden alustan valintaa helpottikin sekä L-piirin viestintävastaava Helena Tuulaniemen aiempi kokemus Yhdistysavaimesta että Lions-liiton uusien verkkosivujen myötä käyttöön tuleva ulkoasupohja. Näin ollen Yhdistysavain oli heti mukana uuden alustan valintaa tehtäessä.

Suomen Kylät ry suosittelee jäsenyhdistyksilleen Yhdistysavainta

Suomen Kylät ry on valtakunnallinen järjestö, joka tekee työtä paikallisuuden puolesta ja pyrkii edistämään paikallisyhteisöjen ja niiden asukkaiden osallisuutta ja hyvinvointia. Lue blogista kuinka Yhdistysavain edistää tätä päämäärää.

"Erityisesti Liitelä kertoo vaikuttuneensa siitä, että kotisivujen luominen Yhdistysavaimella ei edellytä mitään ennakkotietoja tai taitoja."

HELVARY ry:n ja Suomi-Kenia Seuran kokemuksia

"Yhdistysavain valikoitui juuri sen käytön helppouden takia. Se oli helppo ottaa käyttöön ja se vastasi yhdistyksen tarpeita", kertoo Suomi-Kenia Seuran puheenjohtaja Erkki Kyllönen.

"Voimme lähettää tiedotteita suoraan jäsenyhdistysten kontaktihenkilöille. Se on helppoa ja nopeaa", summaa HELVARY ry:n johtoryhmän jäsen Leena Ankkuriniemi.

Suomen Ammattijärjestäjien kokemuksia Yhdistysavaimesta

"Mielestäni Yhdistysavain sopii ihan kaikille yhdistysihmisille. Sellaisten vapaaehtoisten ihmisten, jotka oikeasti uhraavat kallista aikaansa, ei tarvitse käyttää sitä tyhmään hallintohommaan, jota tehdään vain sen takia, ettei voi helpommin tehdä. He pääsevät nyt tekemään itse asiaa, eikä heidän tarvitse sitä hallintoa pyörittää", kiteyttää yhdistyksen puheenjohtaja Ulla Lundqvist.

Toteutettu Yhdistysavaimella

Paltapalvelu
www.paltapalvelu.fi

Kokemuksia asiakaspalvelusta

"Asiakaspalvelusta saa aina nopeasti vastauksen ja asiat myös hoidetaan nopeasti loppuun. Voi aina luottaa siihen, että asiat tulee tehdyksi eikä tarvitse kysellä perään. Kaiken kaikkiaan olen aina ollut tyytyväinen Yhdistysavaimen asiakaspalveluun."

"Sain todella nopeasti apua ongelmani kanssa. Mielestäni oli hienoa, että saamassani viestissä oli kerrottu, mikä syy oli ongelmani taustalla. Kymmenen pistettä ja papukaijan merkki asiakaspalvelulle!"

4000+ yhdistystä

1600+ urheiluseuraa