Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Tutustu käyttäjiin

Kokemuksia Yhdistysavaimesta

Yhdistysavaimen käyttäjiin kuuluu yhdistyksiä, urheiluseuroja, kerhoja, yrityksiä ja muita ryhmiä. Yhdistysavain on suunniteltu yhdistyksille ja seuroille, mutta kuka tahansa voi käyttää sitä!

Suomen Ammattijärjestäjien kokemuksia Yhdistysavaimesta

"Mielestäni Yhdistysavain sopii ihan kaikille yhdistysihmisille. Sellaisten vapaaehtoisten ihmisten, jotka oikeasti uhraavat kallista aikaansa, ei tarvitse käyttää sitä tyhmään hallintohommaan, jota tehdään vain sen takia, ettei voi helpommin tehdä. He pääsevät nyt tekemään itse asiaa, eikä heidän tarvitse sitä hallintoa pyörittää", kiteyttää yhdistyksen puheenjohtaja Ulla Lundqvist.

HELVARY ry:n ja Suomi-Kenia Seuran kokemuksia

"Yhdistysavain valikoitui juuri sen käytön helppouden takia. Se oli helppo ottaa käyttöön ja se vastasi yhdistyksen tarpeita", kertoo Suomi-Kenia Seuran puheenjohtaja Erkki Kyllönen.

"Voimme lähettää tiedotteita suoraan jäsenyhdistysten kontaktihenkilöille. Se on helppoa ja nopeaa", summaa HELVARY ry:n johtoryhmän jäsen Leena Ankkuriniemi.

Suomen Kylät ry suosittelee jäsenyhdistyksilleen Yhdistysavainta

Suomen Kylät ry on valtakunnallinen järjestö, joka tekee työtä paikallisuuden puolesta ja pyrkii edistämään paikallisyhteisöjen ja niiden asukkaiden osallisuutta ja hyvinvointia. Lue blogista kuinka Yhdistysavain edistää tätä päämäärää.

"Erityisesti Liitelä kertoo vaikuttuneensa siitä, että kotisivujen luominen Yhdistysavaimella ei edellytä mitään ennakkotietoja tai taitoja."

Nakkilan eläkkeensaajien kokemuksia

Yhdistysavain on osoittanut hyödyllisyytensä Nakkilan Eläkkeensaajien arjen toiminnassa. Ylläpitäjät arvostavat erityisesti helppokäyttöisyyttä.

Lue koko kertomus.

"Pidän uudesta pohjaratkaisusta, se antaa minulle liikkumavaraa, sivuilla on nykyaikainen ilme ja kuvat pääsee oikeuksiinsa. Sivut ovat minulle simppelit käyttää", Jukka kertoo.

Suomen Venäjäntoyt ry uudisti kotisivunsa Yhdistysavaimella

Suomen Venäjäntoyt ry on panostanut viime vuosina entistä enemmän siihen, että rodusta kiinnostuneet ja harrastajat löytäisivät tarvitsemaansa tietoa helposti. Verkkosivut ovat tässä isossa roolissa, joten kotisivu-uudistus toteutettiin alkuvuodesta 2022.

Lue koko kertomus.

Lions L-piirin kotisivualustan valinnassa painoivat helppokäyttöisyys ja aiemmat kokemukset

Kun Suomen Lions-liiton verkkosivujen alusta vaihtui, oli myös L-piirissä suunniteltu verkkosivujen uudistusta. Uuden alustan valintaa helpottikin sekä L-piirin viestintävastaava Helena Tuulaniemen aiempi kokemus Yhdistysavaimesta että Lions-liiton uusien verkkosivujen myötä käyttöön tuleva ulkoasupohja. Näin ollen Yhdistysavain oli heti mukana uuden alustan valintaa tehtäessä.

Toteutettu Yhdistysavaimella

Suomen kilpirauhaspotilaat ry