KOKEMUKSIA YHDISTYSAVAIMESTA

Linnan Martat - aktiivinen yhdistys, joka tiedottaa tapahtumistaan tyylikkäästi

Hämeenlinnalainen Linnan Martat 1989 perustettu Hämeen Marttapiirin suurin yhdistys. Käytössä ovat Yhdistysavain-kotisivut Marttaliiton uudistetulla ulkoasuteemalla.

Linnan Martat on käyttänyt Yhdistysavain jo vuodesta 2015, mutta kokonaan uudistettu sivusto Yhdistysavaimen uudemmalla kotisivutyökalulla julkaistiin vuoden 2023 alussa.

Uuteen kotisivutyökaluun siirtyminen ja sivuston rakentaminen oli mediamartta Helena Mattilan kokemusten mukaan erittäin helppoa. Vaikka siirrettävää materiaalia olikin runsaasti, kehuu Mattila työkalun selkeyttä ja saatavilla olevaa ohjeistusta. Hän kertoo myös saaneensa tarvittaessa nopeasti vastaukset asiakaspalvelun chatin kautta, joten ongelmatilanteita ei päässyt syntymään.

Yhdistysavain on älyttömän hyvä!

-Helena Mattila, Mediamartta

Linnan Martat tarjoaa jäsenilleen paljon tapahtumia ja harrastustoimintaa. Palaute uudistetuista sivuista on ollut positiivista ja Mattila kertoo kuulleensa, että myös vanhemmat jäsenet, jotka eivät aiemmin ole seuranneet verkkosivuja löytävät nyt selkeästi jäsennellyltä sivustolta viimeisimmät tiedot. Sivusto siis myös tehostaa yhdistyksen toimintaa, sillä kuukausittaista jäsenkirjettä ei enää tarvita, kun jäsenet seuraavat jatkuvasti päivitettäviä ja jäsenistöä palvelevia sivuja.

Linnan Martat on Suomen Marttaliiton jäsenyhdistys. Yhdistysavain ja Marttaliitto tekevät yhteistyötä tarjoten liiton jäsenyhdistyksille mm. alennuksen Yhdistysavaimen maksullisista versioista.