Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Yhdistyksen jäsenrekisteri

Yhdistysavaimella yhdistyksen tai urheiluseuran jäsenrekisterin ylläpito on tehty mahdollisimman helpoksi. Tuo jäsenet Excelistä ja lähetä jäsenille jäsentietojen tarkistuspyyntö. Kun tiedot ovat ajantasalla, on tiedotteiden ja laskujen lähettäminen tehokkaampaa!

Yhdistysavaimella pidät jäsentiedot turvassa ja ajantasaisina ilman kuukausimaksua

Jäsentiedot voit siirtää Yhdistysavain-jäsenrekisteriin Excel-taulukosta. Tietojen turvallinen tallentaminen, säilytys ja käyttö Yhdistysavain-jäsenrekisterissä onnistuu myös Yhdistysavaimen ilmaisversiossa jäsenmäärästä riippumatta. Tietoturvasta huolehditaan puolestasi eikä sinun tai yhdistyksesi jäsenten tietoja ei koskaan luovuteta eteenpäin.

Jäsenrekisterin selkeä muokkaushistoria auttaa pysymään kärryillä siellä tehdyistä muutoksista. Tiedot varmuuskopioidaan päivittäin. Yhdistysavaimessa on huomioitu tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.

“Jäsenrekisteri on näinkin isolle jäsenmäärälle (yli 500) näppärä ja kätevä.” -Eräs jäsenrekisterin pääkäyttäjä

Tunnettu ja luotettava palvelu

Yhdistysavain-jäsenrekisteristä voit lähettää jäsenille jäsentietojen tarkistuspyyntöjä sähköpostilla veloituksetta niin usein kun haluat. Näet rekisteristä, kuka on päivittänyt tietojaan tai kuitannut ne ajantasaisiksi. . Yhdistysavaimen pääkäyttäjille voitte ottaa halutessanne kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön.

Voit suodattaa rekisteristä jäseniä esimerkiksi nimen, postinumeron, tietyn laskun tilan, sähköpostiosoitteen tilan tai jäsenryhmän perusteella. Sama suodatustoiminto on käytettävissä, kun lähetät tiedotteita tai laskuja ja valitset niille vastaanottajia. Suodatustoiminnon lisäksi jäsenrekisteristä löytyy pikahakutoiminto, josta voit hakea mm. jäseniä, lähetettyjä tiedotteita tai maksuja viitenumeron avulla. Jäsentiedot saat Excel-tiedostoon yhdellä klikkauksella.

Jäsentietokentät ja -ryhmät

Jäsenrekisteriin voit luoda tarvitsemasi jäsentietokentät ja jäsenryhmät. Jokaiselle jäsenryhmälle muodostuu automaattisesti oma ryhmäpostiosoitteensa (lue täältä lisää Yhdistysavaimen viestintäominaisuuksista). Jäsenryhmien avulla eri tyyppiset jäsenyydet on helppo erotella.

Mahdollisuus kerätä jäsenhakemukset suoraan jäsenrekisteriin

Yhdistysavain-kotisivuille voit lisätä liittymislomakkeen, josta jäsenhakemus tietoineen siirtyy jäsenrekisteriin hyväksyttäväksi. Liittymislomakkeella näkyvät kaikki ne jäsenrekisterin kentät, joita jäsenellä on oikeus itse muokata.

Helppoa jäsenviestintää: tiedotteet ja laskut

Jäsenmaksulaskut voit lähettää sähköpostilla, kirjeitse tai tulostaa PDF-laskut itse ja toimittaa ne haluamallasi tavalla. Kirjelaskun yhteyteen voit lisätä myös tiedotteen. Automatisoimalla maksuseurannan säästät rahastonhoitajanne aikaa.

Tiedotteet saat matkaan sähköpostilla, kirjeitse tai tekstiviestillä. Näet rekisteristä onko viesti mennyt perille ja huomaat, jos jäsenillä on virheellisiä sähköpostiosoitteita.

Kun lähetät tekstiviestejä, kirjeitä tai laskuja suoraan rekisteristä, veloitetaan niistä vain kappalehinta. Lähetyksen voi maksaa verkkopankista tai Yhdistysavaimeen ostetulla saldolla.

Kokeile Yhdistysavainta >