Tee asiat helpommin

Samassa palvelussa jäsenrekisteri, viestintä, laskutus, palkanmaksu ja verkkosivut - käytä mitä haluat.

Aloita nyt

Apua Yhdistystoimintaan

Hyvä yhdistystoiminta lähtee mahdollisuuksista ja oikeista välineistä. Yhdistysavain on yhdistysten digitaalinen toimintaympäristö, joka auttaa yhdistyksiä säästämään aikaa ja keskittymään olennaiseen. Yhdistysavain koostuu kotisivuista, jäsenrekisteristä, mobiilisovelluksesta ja palkanmaksupalvelusta. Käyttäjät voivat valita mitä toiminnoista hyödyntävät. Useimmat toiminnot ovat käytettävissä myös Yhdistysavaimen kuukausimaksuttomissa versioissa.

Kotisivut Yhdistysavaimella

Yhdistysavaimen julkaisujärjestelmällä kuka tahansa osaa rakentaa toimivat, yhdistyksen ilmeen mukaiset verkkosivut. Lukuisilla sovelluksilla toteutat monipuolisesti erilaiset verkkosisällöt ja annat yhdistyksestä edustavan kuvan potentiaalisille jäsenille. Esimerkiksi tapahtumista viestiminen, jäsenhakemusten vastaanottaminen ja erilaisten materiaaliaalien jakaminen ja yksityinen työskentely suojatuissa sivuhaaroissa yhdistyksen sisäisten ryhmien kesken on tehty helpoksi.

Jäsentiedot hallintaan Yhdistysavain Rekisterillä

Jäsenrekisteri toimii jäsentietojen säilytyspaikkana, jossa jokainen jäsen voi päivittää omat tietonsa. Rekisterin kautta toteutat myös viestinnän kirjeitse, sähköpostilla ja tekstiviesteillä. Laskutus hoituu kätevästi, kun valtuutat rekisterin lukemaan pankkitilin viitetietoja - monesti vaivalloiset laskutusrutiinit on mahdollista hoitaa poistumatta milloinkaan koneelta tai käyttämättä aikaa tiliotteen tuijotteluun.

Yhdistysavain sisältää myös Ryhmäpostitoiminnon ja erinomaiset tiedonhakutoiminnot jäsenrekisterissä.

Mobiilisovelluksella helpotusta arkisiin rutiineihin

Kulukorvaukset, päivärahat ja kilometrikorvaukset on helppo hoitaa Yhdistysavaimen maksuttoman mobiilisovelluksen kautta. Jäsenten taskussa kulkeva mobiilisovellus helpottaa yhtä lailla jäsenten kuin toimihenkilöidenkin työtä - kuittien kuvaaminen puhelimella ja hakemusten lähettäminen hyväksyttäväksi sovelluksesta ovat nykyaikaa. Myös yhdistyksen tapahtumiin ilmoittautuminen käy näppärästi mobiilisovelluksella.

Palkkojen ja palkkioiden maksu helposti ja edullisesti

Palkan maksaminen onnistuu kätevästi vain yhdellä verkkopankkimaksulla. Palkanmaksupalvelu tekee automaattisesti työnantajalta vaadittavat ilmoitukset, tilitykset ja maksut eri tahoille oikea-aikaisesti (esimerkiksi Verohallinnolle, työeläkeyhtiöille ja vakuutusyhtiölle).

Kun käytät Palkkaus.fi-palkanmaksupalvelua Yhdistysavaimen kautta, saat alennusta palvelumaksuista ja saat kaikki lailliset velvoitteet automaattisesti hoidettua!

Kokeile ilmaiseksi

Aloittaminen tapahtuu ilmaisversiolla, maksullisen version voit tilata (tai jättää tilaamatta) koska vain haluat. Myös kuukausimaksuttomassa versiossa on täysin toimiva Yhdistysavain Rekisteri, jolla hoidat kaikki yhdistyksen jäsenrekisteritarpeet. Huomaa myös, että Rekisterissä maksat vain kappalehinnan toiminnoista, jotka joka tapauksessa maksaisivat (kirjeet, tekstiviestit, laskut). Peruskäyttö on aina maksutonta. Katso tarkempi hinnoittelu täältä.

Suomalainen palvelu pitkällä historialla

Yhdistysavainta on kehitetty vuosia vastaamaan yhdistysten tarpeisiin. Käyttäjäyhdistyksiä on vuonna 2017 useita tuhansia ja määrä kasvaa edelleen. Monet suuret ja pienet liitot ovat myös päätyneet suosittelemaan Yhdistysavainta yhdistyksilleen.

Toimivan tuotteen lisäksi laadukas asiakaspalvelu on meille kunnia-asia - tarjoamme käyttötukea kaikille Yhdistysavaimen käyttäjille, myös ilmaisversiossa.