Täysin uudistunut kotisivutyökalu yhdistyksille ja seuroille

Yhdistykset tarvitsevat kotisivutyökalun, jota kuka tahansa osaa käyttää ilman erityisosaamista. Samaan aikaan kotisivujen pitäisi kuitenkin näyttää hyvältä, jotta ne houkuttelevat uusia jäseniä ja tärkeimmät tiedot löytyvät helposti. Nyt asiakkaidemme ykköstoive on toteutettu! Täysin uudistuneella kotisivutyökalullamme modernien, persoonallisten ja kaikilla päätelaitteilla toimivien kotisivujen rakentaminen onnistuu kädenkäänteessä.

Toukokuussa 2018 täysin uudistunut kotisivutyökalumme mahdollistaa modernien ja kaikilla päätelaitteilla toimivien kotisivujen rakentamisen uskomattoman helposti ilman erityisosaamista.

icon Modernit ulkoasuteemat
icon Helppokäyttöiset työkalut
icon Monipuoliset asettelumahdollisuudet
icon Responsiivinen

Merkittävimmät ominaisuudet uudessa kotisivutyökalussa

• Et tarvitse minkäänlaista ymmärrystä koodeista tai ohjelmoinnista luodaksesi nykyaikaiset ja näyttävät kotisivut!
  • Kätevä drag & drop -toiminnallisuus, jolla tuot vaivatta kuvat ja tiedostot sivustolle omalta laitteeltasi, sekä siirtelet elementtejä sivustolla vapaasti
  • Selkeä sivupuu, jolla suuretkin sivumäärät pysyvät hallinnassa. Sivupuu näytön vasemmassa laidassa mahdollistaa uusien sivujen luomisen haluttuun väliin sekä sivujen siirtämisen paikasta toiseen hiirellä vetämällä.
  • Valmiit modernit ulkoasuteemat, joita voi vapaasti muokata. Voit vaihtaa mm. taustakuvaa, värejä, fontteja, tekstin kokoa ja rivivälejä.
  • Käytettävissä kaikki Google Fonts -fonttiperheet (yli 800 erilaista fonttia!)
  • Sisältöosioiden liikuttelu ja sommittelu sivustolla on superhelppoa ja saat aseteltua sisällöt juuri haluamallasi tavalla ilman turhia rajoitteita
  • Sivusto toimii eri päätelaitteilla ja voit muokkaustilassa tarkistaa helposti, miltä sivusto näyttää tabletilla tai puhelimen ruudulla
  • Huomaathan, että kotisivutyökalusta ei löydy vielä ihan kaikkia ominaisuuksia - alustaa kehitetään jatkuvasti ja ominaisuuksia lisätään heti kun niitä valmistuu. Seuraamalla meitä Facebookissa pysyt parhaiten ajantasalla kehitysuutisista!

Katso esimerkkejä uudella kotisivutyökalulla toteutetuista sivustoista.

Nykyisille asiakkaille

Jo olemassa oleville Yhdistysavain-sivustoille ei tule automaattisesti muutoksia

Nykyisen Yhdistysavain-sivuston käyttöä voi jatkaa täysin ilman muutoksia. Uuteen kotisivutyökaluun siirtyminen on täysin vapaaehtoista ja sen voi tehdä itselleen sopivana ajankohtana tai ei ollenkaan. Nykyisten sivustojen ylläpito ja tietoturvasta huolehtiminen jatkuu normaalisti.

Siirtyminen uuteen kotisivutyökaluun on ilmaista

Uuteen kotisivutyökaluun pääset tutustumaan nykyisen sivustosi Kotisivujen Hallinnasta. Voit alkaa halutessasi vaikka heti rakentaa uutta sivustoa uudella työkalulla - vanha sivustonne pysyy koko ajan normaalisti käytettävissä. Vain pääkäyttäjät voivat ottaa uuden kotisivutyökalun käyttöön. Päivittäjä-oikeuksilla sivuston sisällön muokkaaminen on mahdollista sitten kun uusi sivusto on julkaistu. Tutustu uuden kotisivutyökalun ohjeistoon.

Voit kopioida suuren osan vanhan sivuston sisällöistä automaattisesti uuden kotisivutyökalun puolelle. Lue tarkemmat ohjeet sisältöjen siirtämiseen.

Kun uusi sivusto on valmis ja haluatte julkaista sen vanhan tilalle, ilmoittakaa siitä asiakaspalveluumme sähköpostitse (Enable JavaScript to view protected content.). Uuteen kotisivutyökaluun siirtyminen on täysin ilmaista ja versiokohtaiset hinnat pysyvät samana. Vanha sivusto on julkaisun jälkeen pääkäyttäjien käytettävissä vielä kuuden kuukauden ajan, jonka jälkeen se poistetaan. Yhdistysavaimen muut osat (esim. jäsenrekisteri) pysyvät täysin ennallaan.