Helppoa varainhankintaa verkkokaupalla!

Yhteistyössä TueTiimiä.fi

Yhteistyökumppanimme TueTiimiä.fi tarjoaa yhdistyksille, seuroille, urheilujoukkueille, hyväntekeväisyysjärjestöille ja muille tiimeille läpinäkyvän ja nykyaikaisen tavan tehdä varainhankintaa tärkeiden tavoitteiden saavuttamiseksi.

TueTiimiä.fi on suomalainen verkkokauppa, josta kuka tahansa voi tilata tuotteita suoraan kotiinsa ja samalla tukea haluamaansa tiimiä. Tuotevalikoima koostuu vastuullisten kotimaisten yritysten tuotteista, joten jokainen ostos tukee samalla myös suomalaista työtä.

Yhdistysavain-asiakkaana saatte 10 euron lisäedun varainhankintakampanjallenne!
Etu maksetaan, kun yhdistyksen keräämä tuotto on vähintään 150 euroa.

Aloita varainhankinta

Näin se toimii:

• Yhdistys/seura rekisteröityy TueTiimiä.fi-palveluun ja luo itselleen tiimisivun. Tämä vie vain muutaman minuutin - ja se on ilmaista!
  • Tiimi levittää sanaa varainhankintakampanjasta jakamalla oman tiimisivunsa linkkiä ystäville, sukulaisille ja tuttaville.
  • Tukijat ostavat tuotteita verkkokaupasta tiimin koodia käyttäen. Kunkin tuotteen kohdalla kerrotaan selkeästi, paljonko hinnasta ohjataan tiimille. Tukisumma ja tukijan terveiset päivittyvät näkyviin tiimisivulle reaaliajassa.
  • TueTiimiä.fi postittaa tuotteet suoraan tukijoille.
  • Lopuksi tiimi tekee tilityspyynnön tiimisivun hallinnan kautta. Komissiot tilitetään ja tiimi saa kuitin kirjanpitoonsa. Tulo on tiimille verotonta.

Lue myös:

Usein kysytyt kysymykset