Helppoa varainhankintaa verkkokaupalla!

Yhteistyössä TueTiimiä.fi

Yhteistyökumppanimme TueTiimiä.fi tarjoaa yhdistyksille, seuroille, urheilujoukkueille, hyväntekeväisyysjärjestöille ja muille tiimeille läpinäkyvän ja nykyaikaisen tavan tehdä varainhankintaa tärkeiden tavoitteiden saavuttamiseksi.

TueTiimiä.fi on suomalainen verkkokauppa, josta kuka tahansa voi tilata tuotteita suoraan kotiinsa ja samalla tukea haluamaansa tiimiä. Monipuolinen tuotevalikoima koostuu vastuullisten kotimaisten yritysten tuotteista, joten jokainen ostos tukee samalla myös suomalaista työtä.

Yhdistysavain-asiakkaana saatte 10 euron lisäedun varainhankintakampanjallenne!
Etu maksetaan, kun yhdistyksen keräämä tuotto on vähintään 150 euroa.

Aloita varainhankinta

Näin se toimii:

• Yhdistys/seura rekisteröityy TueTiimiä.fi-palveluun ja luo itselleen tiimisivun. Tämä vie vain muutaman minuutin ja se on ilmaista. Varainkeruukampanjan luominen TueTiimiä.fi-palvelussa ei aiheuta missään vaiheessa kustannuksia yhdistykselle - pelkkää plussaa!
  • Tiimi levittää sanaa varainhankintakampanjasta jakamalla oman tiimisivunsa linkkiä ystäville, sukulaisille ja tuttaville.
    • Tue.Tiimiä.fi:stä löytyy kattavat valmiit materiaalit kampanjan mainostamiseen (mm. valmiit kuvat someen ja vinkit kampanjan markkinointiin)
  • Tukijat ostavat tuotteita verkkokaupasta tiimin koodia käyttäen. Kunkin tuotteen kohdalla kerrotaan selkeästi, paljonko hinnasta ohjataan tiimille. Tukisumma ja tukijan terveiset päivittyvät näkyviin tiimisivulle reaaliajassa.
  • TueTiimiä.fi postittaa tuotteet suoraan tukijoille. Yhdistyksen ei tarvitse käsitellä tilauksia itse missään vaiheessa!
  • Lopuksi tiimi tekee tilityspyynnön tiimisivun hallinnan kautta. Komissiot tilitetään ja tiimi saa kuitin kirjanpitoonsa. Tulo on tiimille verotonta.

Tilaa ilmainen infopaketti - se ei sido sinua mihinkään!

Lue myös:

Mäntyharjun Virkistys kokeili varainhankintaa TueTiimiä.fi -palvelun avulla - lue blogikirjoitus heidän kokemuksistaan

Usein kysytyt kysymykset

8 hyvää syytä tehdä varainhankintaa verkkokaupassa