KOKEMUKSIA YHDISTYSAVAIMESTA

Suomen Löwchen ry arvostaa helppokäyttöisyyttä ja keskittyy oleelliseen

Suomen Löwchen ry kaipasi vanhanaikaisten kotisivujensa tilalle jotakin nykymaailmaan sopivaa, joten yhdistyksessä päätettiin selvittää voisiko Yhdistysavain ratkaista haasteen. Yhdistysavaimen ilmaisversiota testattuaan kotisivuvastaava Helmi Kinnunen päätti esittää Yhdistysavaimen käyttöönottoa yhdistyksen kotisivualustaksi.

Suomen Löwchen ry on Suomen Kennelliiton jäsenetujen piirissä, joten he saavat valitsemastaan Start-versiosta myös liittoyhteistyöalennuksen.

Helmi kertoo, että hänet vakuutti ensisijaisesti Yhdistysavaimen helppokäyttöisyys ja se, että Yhdistysavaimella oli mahdollista saada niin hyvää jälkeä kotisivuille niin nopeasti. Julkisten kotisivujen ylläpitämisen lisäksi yhdistyksellä on aikomus ottaa käyttöön salasanasuojattu sivuhaara jäsenille mm. jäsenlehden jakamista varten. Tämän lisäksi jäsenrekisteriä aiotaan jatkossa käyttää laskujen ja tiedotteiden lähettämiseen. Yhdistykselle on kätevää, että erilaiset toiminnot on mahdollista keskittää yhteen alustaan.

Haluamme keskittyä enemmän koiriin kuin tietotekniikkaan.
-Helmi Kinnunen, verkkosivuvastaava ja hallituksen jäsen

”Yhdistysavaimella saa hirvittävän helposti hyvät kotisivut ja myös rekisteri on yksinkertainen käyttää", Helmi sanoo. "Olemme olleet oikein tyytyväisiä".

Suomen Löwchen ry edistää Löwchen-rodun tuntemusta Suomessa ja julkaisee Löwchen-lehteä. Käy tutustumassa yhdistyksen sivustoon osoitteessa www.suomenlowchen.fi.

Suomen Löwchen on Suomen Kennelliiton jäsenyhdistys. Yhdistysavain ja Suomen Kennelliitto ry tekevät yhteistyötä tarjoten liiton jäsenyhdistyksille mm. alennuksen Yhdistysavaimen maksullisista versioista.