KOKEMUKSIA YHDISTYSAVAIMESTA

Sekakuoro Kulkuset ry – Yhdistysavain Plus palvelee suuren kuoroyhdistyksen monia ryhmiä

Sekakuoro Kulkuset ry on suomalaisella mittapuulla suuri kuoroyhdistys. Yhdistyksen monipuolisen toiminnan vuoksi Kulkuset halusivat eri käyttäjäryhmiä palvelevan, helppokäyttöisen kotisivualustan.

Yhdistyksessä pienryhmät ja hallinto tarvitsevat omat sivuhaaransa työskennelläkseen tehokkaasti. Lisäksi Kulkuset Sekakuoro ry:llä on usein tarve esimerkiksi nuottien ja muiden harjoitusmateriaalien jakamiselle.

Sekakuoro Kulkuset ry käyttää Yhdistysavaimen Plus-versiota, jossa on mahdollista luoda alisivustoja tarvittaessa omalla, erillisellä ulkoasullaan ja salasanoin suojattuja ryhmäsivuja vain tietyn porukan käyttöön. Lisäksi eri kuorojen alisivustoille on hankittu omat osoitteensa, joten Auralia-, Seniorikulkuset- ja Vivere-kuorojen sivuille pääsee suoraan osoitteilla auralia.fi, seniorikulkuset.fi ja ensemblevivere.fi.

Kotisivujen lisäksi yhdistys käyttää hyväkseen myös Yhdistysavaimen monipuolista jäsenrekisteriä, jonka kautta halutut ryhmät voidaan helposti tavoittaa vaikkapa tiedotteen lähettämistä varten.

Yhdistyksen puheenjohtaja Harri Lindblom kertoo arvostavansa Yhdistysavaimessa mahdollisuutta vastuun hajauttamiseen useiden käyttäjien kesken, helppokäyttöisyyttä, tuotteeseen tehtävää jatkuvaa kehitystyötä ja monipuolisia mahdollisuuksia. ”Emme vielä hyödynnä läheskään kaikkea”, Linblom kertoo. ”Ei ole mitään syytä lähteä edes miettimään mitään muuta alustaa”.

Sekakuoro Kulkuset ry on Sulasolin jäsenyhdistys. Sulasol ja Yhdistysavain tekevät yhteistyötä tarjoten jäsenyhdistyksille mm. alennuksen Yhdistysavaimen maksullisista versioista.