Kokemuksia Yhdistysavaimesta

Yhdistysavain on Nakkilan Eläkkeensaajien valinta

Nakkilan Eläkkeensaajat on pirteä yhdistys, jonka tehtävä on ikäihmisten henkisen ja fyysisen vireyden ja hyvinvoinnin ylläpitäminen. Huomiota kiinnitetään monipuolisesti liikuntaan, terveyteen ja kaikkeen, mikä on tärkeää ikääntyville ja mistä on hyötyä kanssaihmisille.

Keskeisiä toimintamuotoja ovat mm. erilaiset kulttuurimatkat sekä kerhotilaisuudet, joissa on luentoja ja asiantuntijaesitelmiä.

Laavukuva Nakkilan Tervasmäestä 10.8.2020. Kuva: Outi Kilkku

Nakkilan Eläkkeensaajien puheenjohtaja Jukka Kim on käyttänyt Yhdistysavainta ahkerasti ja tehnyt sivut parille muullekin yhdistykselle Nakkilan Eläkkeensaajien sivuston lisäksi. Yhdistysavaimessa hän arvostaa selkeää käyttöliittymää, jonka kanssa on helppo saada aikaan tuloksia ilman turhia virheitä tai viivästyksiä. Lisäksi uudemman työkalun avulla luodut kotisivut ovat ulkoasultaan ilmavia ja skaalautuvat hyvin eri laitteille.

Asiat, joita kotisivujen teossa toistuvasti tarvitaan, kuten linkkien tekeminen ja kuvien lisääminen, ovat Jukan mukaan vaivattomia. Koska erikokoisia kuvia on mahdollista käyttää monipuolisesti, pääsee kuvitus sivustoilla oikeuksiinsa.

Vaikka Yhdistysavaimen uuteen kotisivutyökalun siirtymisen yhteydessä myös muutosvastarintaa oli havaittavissa, on Yhdistysavain osoittanut hyödyllisyytensä arjen toiminnassa.

"Aloittaessani omatoimisen työskentelyn alkoi paljastumaan paljon hyviä ja mukavia asioita uusilta sivuilta. Niitä on helppo muokata, voin tehdä uutispohjan jo valmiiksi ja tarvittaessa muokata piilossa olevaa osiota. Kuvien lataaminen kotisivuille eri kokoisina on kätevää. Uudet sivut + muutamat valokuvat ovat timanttinen yhdistelmä.

Saan sisältöä välilehtien taakse hyvin jemmaan, kun tulee sen aika, hokkuspokkus, tieto on kaikkien saatavilla. Pidän uudesta pohjaratkaisusta, se antaa minulle liikkumavaraa, sivuilla on nykyaikainen ilme ja kuvatekniikka pääsee oikeuksiinsa. Sivut ovat minulle simppelit käyttää", Jukka kertoo.

Nakkilan VPK-vierailukuva. Kuva: Jukka Kim

Katso lisää kokemuksia Yhdistysavaimesta