Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Yhdistykselle kotisivut

Yhdistysavain mahdollistaa edulliset, äärimmäisen helposti päivitettävät kotisivut yhdistyksellesi. Kaikki sovellukset ovat mukana ilmaisversiosta lähtien. Sovelluksilla luot verkkosivuille erilaista kuva-, teksti-, video- tai esim. tiedostosisältöä ja upotat myös sosiaalisen median kanavat kätevästi.

Näyttävät kotisivut yhdistykselle - ilman erityisosaamista

Vaivaton ulkoasun suunnittelu

Yhdistysavaimen ulkoasueditorilla luot yhdistyksesi tai seurasi luonteen mukaisen ulkoasun. Helppokäyttöisellä editorilla kuka tahansa tekee persoonallista jälkeä määrittelemällä värit, fontit, kuvat ja muut tyylit – voit myös käyttää jotakin valmista teemaa. Uskaliaammille verkkovelhoille on tarjolla mahdollisuus lisätä omaa HTML-koodia.

Automaattisesti eri laitteille skaalautuvat sivut

Yhdistysavain-sivustot taipuvat kaikille laitteille aivan itsestään. Uuden kotisivutyökalun muokkaustilassa myös kätevät esikatselunäkymät mobiililaitteille.

Monipuoliset sisältöosiot kaikissa versioissa

Kaikki sisältöosiot ovat käytettävissä kaikissa versioissa. Sivustoa pääset rakentamaan valmiin pohjasisällön päälle tai voit poistaa pohjasisällöt ja aloittaa tyhjältä pöydältä. Lisäät sivustolle helposti tekstien ja kuvien lisäksi mm. some-upotukset (Facebook ja Twitter), uutispalstan, erilaisia painikkeita, kuvagallerian, videoita ja lomakkeita. Yhdistysavain-kotisivuille voit lisätä myös liittymislomakkeen, josta tiedot siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Ulkopuolisia palveluita (esim. Google-kalenteri tai Instagram) voit upottaa kotisivuille HTML-osion avulla.

Kokeile ilmaiseksi >

Päivittäjäoikeuksien jakaminen

Hallinnoitte itse sivustonne käyttöoikeuksia ja voitte luoda tarpeen mukaan lisää pääkäyttäjiä ja päivittäjiä sivustollenne. Päivittäjille voi antaa muokkausoikeuden sivuhaarakohtaisesti; julkisille sivuille, jäsensivuille tai hallituksen sivuille. Vain pääkäyttäjät pääsevät Yhdistysavaimessa jäsenrekisteriin ja myös kotisivuilla kaikkialle.

Suojatut ryhmäsivut

Julkisten kotisivujen lisäksi käytettävissänne on versiosta riippuen suljettuja sivuhaaroja, jotka vaativat kirjautumisen. Tälläisiä ovat esim. jäsensivut ja hallituksen sivut. Laajemmissa versioissa vastaavia suljettuja ryhmäsivuja saa käyttöön useampia. Voitte itse määritellä, millä jäsenryhmillä on oikeus kirjautua millekin ryhmäsivulle.

Jäsensivuilla voitta jakaa esimerkiksi vain jäsenille tarkoitettuja dokumentteja, kysyä lomakkeella palautetta. Jäsensivut toimivat täysin samanlailla kuin julkisetkin sivut ja käytettävissä on samat sisältöosiot, mutta Jäsensivuille pääseminen vaatii jäseneltä sisäänkirjautumisen. Jäsenen sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena.

Hallituksen sivuja voi käyttää apuna hallituksen työksentelyssä tai vaikka vain tärkeiden tiedostojen tallennuspaikkana. Hallituksen sivuille oletuksena pääsyoikeus on Hallitus-ryhmään kuuluvilla.

Kokemuksia Yhdistysavaimesta >

Oma verkkotunnus

Tarjoamme veloituksetta käyttöösi verkkotunnuspäätteet yhdistysavain.fi, nettisivut.fi, seura.me ja seura.info. Kun käytät jotakin maksullisista versioista, voit ottaa käyttöön myös kokonaan oman verkkotunnuksen (esim. www.seurannimi.fi).

Analytiikka

Voit yhdistää sivustoosi helposti seuraavat palvelut: Google Analytics, Google Webmasters Tools ja Snoob.