Peruskäytöltään ilmainen jäsenrekisteri

Helpota yhdistyksesi arkea jäsenrekisterillä verkossa. Jäsentietojen säilyttämisestä tai käytöstä ei peritä maksuja. Jäsenet voivat myös itse päivittää omia tietojaan koska tahansa. Maksat vain toiminnoista, jotka olisivat muutenkin maksullisia, kuten paperikirjeistä ja tekstiviesteistä - ja niistäkin vain käytön mukaan.

Aloita nyt

Se on turvallista. Tiedot eivät häviä tietokoneen rikkoutuessakaan ja tietoturvasta huolehditaan puolestasi ammattimaisesti. Sinun tai yhdistyksesi jäsenten tietoja ei luovuteta eteenpäin. Excel-tiedosto on yhtä turvassa kuin laitteet, joille se on tallennettu. Jos et tee Excel-tiedostosta varmuuskopioita, otat riskin. Jos teet varmuuskopioita, näet ylimääräistä vaivaa.

Sähköinen rekisteri ei maksa yhtään enempää kuin Excel-tiedosto. Tietojen tallentaminen, säilytys ja käyttö Yhdistysavain Rekisterissä ei maksa koskaan mitään. Jos lähetät tekstiviestejä, kirjeitä tai laskuja suoraan rekisteristä, veloitetaan niistä kappalehinta. Kuten veloitettaisiin muissakin tapauksissa.

Sähköinen Rekisteri tekee asioita, joista Excelin varassa jäsentietojaan ylläpitävät voivat vain haaveilla. Excel-tiedostossa et voi suodattaa esiin jäseniä haluamillasi kriteereillä ja painaa nappia ruudulla lähettääksesi heille paperisen kirjeen tai laskun automaattisella maksuseurannalla. Voit vain viedä tietoja Excelistä muihin järjestelmiin.

Vastuun jakaminen on viimein mahdollista. Sähköinen jäsenrekisteri mahdollistaa minkä tahansa määrän rekisterin ylläpitäjiä. Kovalevyllä makaava Excel-tiedosto mahdollistaa tosiasiallisesti yhden - useamman ylläpitäjän tapauksessa ollaan nopeasti sotkuisessa ja vaikeasti hallittavassa tilanteessa. Kun rekisteri on verkossa, on helpompi nähdä kuka on muuttanut tietoja ja milloin.

Jäsentiedot pysyvät paremmin ajan tasalla. Tiedot eivät merkitse mitään, jos ne eivät pidä paikkaansa. Jäseniä ei tavoiteta, jos yhteystiedot vanhentuvat. Sähköisessä rekisterissä jäsenet voivat päivittää itse omat tietonsa ja heitä voidaan myös kannustaa tähän säännöllisillä muistutuksilla.

Aloittaminen ja käyttö on helppoa. Hyvän sähköisen rekisterin käyttäminen ei vaadi tuntien opettelua. Tietojen tuominen Excelistä ei vie kauan.

Stressaat asioista vähemmän. Säästät aikaa ja vaivaa. Voit keskittyä enemmän muihin asioihin.

Kokeile itse. Jos et pidä, voit vain lopettaa käytön. Irtisanoutumista ei tarvita.

Ilmainen jäsenrekisteri

Kattavat viestintätyökalut eri tilanteisiin

Samat käyttäjätunnukset toimivat verkkosivuilla ja rekisterissä