Monipuoliset kotisivut

Yhdistysavain mahdollistaa edulliset, äärimmäisen helposti päivitettävät kotisivut yhdistykselle. Pääset toteuttamaan kaikki sisältötyypit valmiilla työkaluilla muutamalla klikkauksella.

Kaikki sovellukset ovat mukana ilmaisversiosta lähtien. Sovelluksilla luot verkkosivuille erilaista kuva-, teksti-, video- tai tiedostosisältöä. Voit myös luoda esimerkiksi pikakyselyitä, lomakkeita, keskustelupalstoja tai RSS-syötteitä.

Aloita nyt

Vaivaton ulkoasun suunnittelu

Yhdistysavaimen ulkoasueditorilla luot yhdistyksesi luonteen mukaisen ulkoasun. Yhdistysavaimella kotisivujen suunnittelu ja tekeminen on helppoa. Helppokäyttöisellä editorilla kuka tahansa tekee persoonallista jälkeä määrittelmällä värit, fontit, kuvat ja valikkotyylit. Uskaliaammille verkkovelhoille on tarjolla mahdollisuus lisätä omaa HTML-koodia.

Automaattisesti eri laitteille skaalautuvat sivut

Kun teet sivustosi yhdistysavaimella, sinun ei tarvitse huolehtia responsiivisuudesta erikseen. Yhdistysavain-sivustot taipuvat kaikille laitteille aivan itsestään.

Aloitus tapahtuu ilmaisversiolla

Aluksi kotisivusi ovat ilmaiset, päätät maksullisen version tilaamisesta itse.