Kotisivut ilmaiseksi kuntavaaliehdokkaille!

Tarjoamme Yhdistysavain Start -kotisivut Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaille veloituksetta käyttöön 30.6.2021 asti.

Sivuston saat käyttöösi heti alla olevalta lomakkeelta. Käyttö alkaa oletuksena ilmaisversiolla, mutta voit heti laajentaa sivuston veloituksetta Start-versioon Työpöydältä kohdasta Laajenna Yhdistysavaintasi. Start-versiossa voit ottaa käyttöön myös oman verkkotunnuksen sivuston osoitteeksi.

Käyttö on ilmaista ja sitoumuksetonta. Jos et halua jatkaa sivuston käyttöä vaalien jälkeen, ilmoita asiasta vain asiakaspalveluumme. Jos haluat jatkaa sivuston käyttöä vaalien jälkeen, se on toki myös mahdollista. Sivustosta laskutetaan tämän jälkeen Kokoomukselle sovittujen etuhintojen mukaisesti.

Aloita Yhdistysavaimen käyttö hetkessä!

Hienoa saada sinut Yhdistysavaimen käyttäjäksi! Täytä vain lomake, ja voit aloittaa heti.