Ilmaiset kotisivut vaalien ajaksi!

Kotisivut ilmaiseksi eduskuntavaaliehdokkaille

Tarjoamme Yhdistysavain Start -kotisivut Kokoomuksen eduskuntavaaliehdokkaille veloituksetta käyttöön 30.6.2023 asti.

• Sivuston saat käyttöösi heti alla olevalta lomakkeelta. Käyttö alkaa oletuksena ilmaisversiolla, mutta voit heti laajentaa sivuston veloituksetta Start-versioon Työpöydältä kohdasta Laajenna Yhdistysavaintasi.
  • Saat veloituksetta käyttöösi kokoomus.net-verkkotunnuspäätteen
  • Start-versiossa voit ottaa käyttöön myös oman verkkotunnuksen sivuston osoitteeksi omakustanteisesti

Kotisivujen käyttö on ilmaista ja sitoumuksetonta. Jos et halua jatkaa sivuston käyttöä vaalien jälkeen, ilmoita asiasta vain asiakaspalveluumme 30.6. mennessä. Jos haluat jatkaa sivuston käyttöä vaalien jälkeen, se on ilman muuta myös mahdollista. Sivustosta laskutetaan tämän jälkeen Kokoomukselle sovittujen etuhintojen mukaisesti.

Aloita Yhdistysavaimen käyttö hetkessä!

Hienoa saada sinut Yhdistysavaimen käyttäjäksi! Täytä vain lomake, ja voit aloittaa heti.