Tuoreet kotisivut tuoreelle yhdistykselle – ilmaiseksi

Onko teillä uusi, alle 12 kuukautta sitten perustettu yhdistys? Yhdistysavaimen tiimille uusien yhdistysten tukeminen on sydämen asia.

Lahjoitamme alle vuoden ikäisille yhdistyksille Yhdistysavain Kotisivujen maksullisen version ja 12kk käyttöaikaa täysin ilman kuluja tai myöhempiä maksuvelvoitteita!

Käytössänne on samalla myös perusmaksultaan ilmainen Yhdistysavain Rekisteri, jolla jäsentiedotus ja laskutus sujuu helposti ja josta maksatte vain käytön mukaan (esim. kirjeiden tai tekstiviestien lähetyksestä – kts. Rekisterin hinnoittelu).

Uskottava näkymispaikka nuorelle yhdistykselle

Yhdistyksen nettisivut ovat usein uusien ihmisten ensimmäinen kosketus yhdistykseen, mutta kaikessa kiireessä kotisivujen tekemiseen ei aina tahdo löytyä aikaa. Yhdistysavaimen työkaluilla siihen pystyy kuka tahansa – ja helposti. Maksuttoman vuoden jälkeenkin voitte käyttää tuotteemme kaikille maksutonta Free-versiota tai jatkaa jonkin muun version käyttöä edullisella kuukausimaksulla.

Kotisivut, Rekisteri, Ryhmäposti… Yhdistysavaimella onnistuu kaikki!

Palvelumme tukee erittäin monipuolisesti myös yhdistyksen sisäistä työskentelyä. Esimerkiksi jäsenten itsensä päivittämä jäsenluettelo, siihen integroitu Ryhmäposti ja vain jäsenille tarkoitetut Jäsensivut helpottavat jokaisen yhdistyksen arkea!

Testattu toimivaksi!

Et ole ensimmäinen, joka hyppää kelkkaamme. Yhdistysavain on keitetty monessa liemessä ja se on ollut jo vuosia Suomen suosituin nettipalvelu yhdistysten keskuudessa. Eikä se todellakaan ole sattumaa: viime vuosina tehdyissä kyselyissä yli 90% käyttäjistämme suosittelisi Yhdistysavainta muille yhdistyksille!