Tunnukset hukassa?

Unohtunut salasana

Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa sen klikkaamalla "Unohditko tai haluatko luoda salasanan?" –linkkiä sivustosi kirjautumisikkunassa, johon pääset aina alareunan ©-merkistä. Antamalla sähköpostiosoitteesi saat linkin, jonka avulla voit asettaa itsellesi uuden salasanan.

Käyttäjätunnus

Käyttäjätunnuksenasi toimii Rekisteriin tallennettu sähköpostiosoitteesi.
Käyttöönoton yhteydessä syötetty sähköpostiosoite tallennetaan automaattisesti Rekisteriin. Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, ota yhteys asiakaspalveluun.

Usein kysyttyä

Miten voimme luoda uuden pääkäyttäjätunnuksen?

Sivuston nykyinen pääkäyttäjä voi luoda uusia pääkäyttäjätunnuksia tämän ohjeen mukaan.

Meillä ei ole pääkäyttäjätunnuksia edellisen puheenjohtajan siirryttyä pois tehtävästään. Mitä tehdä?

Lähettäkää meille kopio pöytäkirjasta, josta näkyy nykyisen puheenjohtajan tai hallituksen jäsenten nimet. Kertokaa samalla jäsenen sähköpostiosoite, jolle pääkäyttäjätunnukset voidaan luoda, niin katsotaan asia kuntoon. Pöytäkirjan voi lähettää joko postitse (Avoine Oy, PL 195, 33101 Tampere) tai sähköpostitse (Enable JavaScript to view protected content.).