Suomen suosituin yhdistystyökalu!

Kotisivut yhdistykselle

Yhdistysavain mahdollistaa edulliset ja helposti päivitettävät kotisivut yhdistyksellesi. Sovelluksilla luot verkkosivuille esim. kuva-, teksti-, video- tai tiedostosisältöä ja upotat myös sosiaalisen median kanavat kätevästi.  Kaikki sovellukset ovat mukana ilmaisversiosta lähtien.

Näyttävät ja helpot kotisivut yhdistykselle - ilman erityisosaamista

Vaivaton ulkoasun suunnittelu

Yhdistysavaimen ulkoasueditorilla luot yhdistyksesi tai seurasi luonteen mukaisen ulkoasun. Helppokäyttöisellä editorilla kuka tahansa tekee persoonallista jälkeä määrittelemällä värit, fontit, asettelut ja tyylit. Voit rakentaa sivustosi valmiin teeman pohjalle tai luoda jotain omaa.

“Sopii erinomaisesti pienille yhteisöille, joilla ei ole ammattilaisia kotisivujen päivittämiseen." -anonyymi kotisivujen pääkäyttäjä

Automaattisesti eri laitteille skaalautuvat sivut

Yhdistysavain-sivustot taipuvat kaikille laitteille aivan itsestään. Uuden kotisivutyökalun muokkaustilassa myös kätevät esikatselunäkymät mobiililaitteille.

Monipuoliset sisältömahdollisuudet kaikissa versioissa

Kaikki sisältötyypit ovat käytettävissä kaikissa versioissa. Sivuston rakentamisen voit aloittaa valmiin pohjasisällön päälle tai poistaa pohjasisällöt ja aloittaa tyhjältä pöydältä. Lisäät sivustolle helposti tekstien ja kuvien lisäksi mm. some-upotukset (Facebook ja Twitter), uutispalstan, painikkeita, kuvagallerian, videoita ja lomakkeita. Yhdistysavain-kotisivuille voit lisätä myös liittymislomakkeen, josta tiedot siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin.

HTML-mahdollisuus

Ulkopuolisia palveluita (esim. Google-kalenteri tai Instagram) voit upottaa kotisivuille HTML-osion avulla. Plus- ja Premium-versiot sisältävät lisäksi koodieditorin, joka mahdollistaa script-, style-, link- ja meta-tägien lisäämisen sivuston head-osioon.

Kokeile ilmaiseksi >

Päivittäjäoikeuksien jakaminen

Hallinnoitte itse sivustonne käyttöoikeuksia ja voitte luoda tarpeen mukaan lisää pääkäyttäjiä ja päivittäjiä sivustollenne. Päivittäjille voi antaa muokkausoikeuden sivuhaarakohtaisesti; julkisille sivuille, jäsensivuille, hallituksen sivuille tai muille ryhmäsivuille. Vain pääkäyttäjät pääsevät Yhdistysavaimessa jäsenrekisteriin ja myös kotisivuilla kaikkialle.

Suojatut ryhmäsivut

Julkisten kotisivujen lisäksi käytettävissänne on versiosta riippuen yksi tai useampia suljettuja sivuhaaroja jotka vaativat kirjautumisen (esimerkiksi Jäsensivut). Voitte itse määritellä, millä jäsenryhmillä on oikeus kirjautua millekin ryhmäsivulle.

Jokainen Yhdistysavaimen versio sisältää ainakin yhden salasanasuojatun sivuhaaran. Suljettu sivuhaara voi palvella jäseniä toimimalla vaikkapa materiaali- tai tietopankkina, keskustelupaikkana tai palautekanavana yhdistyksen suuntaan. Yhdistyksen hallitus hyötyy myös omasta suljetusta sivuhaarastaan, sillä sinne on kätevää tallentaa esim. pöytäkirjat ja käydä yksityistä keskustelua.

Suojatut sivuhaarat toimivat kirjautumista lukuun ottamatta täysin samalla tavalla kuin julkisetkin sivut ja käytettävissä ovat kaikki samat sisältötyypit.

Alisivustot

Alisivustolla voit luoda esimerkiksi joukkueelle tai tapahtumalle pääsivustosta visuaalisesti poikkeavan julkisen sivuhaaran, jolle voi lisätä oman ulkoasun ja sivuhaaraan ohjaavan verkkotunnuksen. Alisivustolle voi myös määrittää muusta sivustosta eroavan sisältökielen (englanti tai ruotsi) ja alisivustolle voit määritellä omat päivittäjänsä. Alisivustot sisältyvät Yhdistysvaimen Plus- ja Premium-versioihin.

Oma verkkotunnus

Tarjoamme veloituksetta käyttöösi verkkotunnuspäätteet yhdistysavain.fi, nettisivut.fi, seura.me ja seura.info. Kun käytät jotakin maksullisista versioista, voit ottaa käyttöön myös kokonaan oman verkkotunnuksen (esim. www.seurannimi.fi).

Analytiikka

Yhdistysavaimessa on perustason kävijätilastointi, jonka avulla seurata sivuston kävijämääriä ja suosituimpia sivuja. Jos tarvitset kattavampaa analytiikkaa, voit helposti yhdistää sivustollesi Google Analyticsin tai Snoobin lisäämällä tunnisteen sille varattuun kenttään.

Kokemuksia Yhdistysavaimesta >